İçeriğe geç

Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına Şikayet Nasıl Yapılır

170 şikayet edince ne olur?

İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetleme sonucunda müfettişler cezai yaptırımlar uygular. İşverenler, kendileri ve çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uymakla yasal olarak yükümlüdür.

Çalışma Bakanlığına şikayet nasıl yapılır?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”

Bir işyerini nereye şikayet edebilirim?

Çalıştığınız kurumda iş hukukuna aykırı bir davranışta bulunulması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.

Alo 170 hangi konularda yardımcı olur?

Kayıt dışı iş şikayetleri ALO 170 üzerinden yapılabilir. Kontrollerin yapılabilmesi için söz konusu işyerinin adı, tam adres bilgileri ve sigortasız kişilerin isimlerinin bilinmesi gerekir. Anlaşmalı boşanma şikayetleri ALO 170 ihbar hattı üzerinden kabul edilir.

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.

181 şikayet edince ne olur?

Şikayetçi anonim kalmak istese bile şikayeti Alo 181 müşteri temsilcisi tarafından kayıt altına alınacaktır. Kaydedilen şikayetler daha sonra ÇŞİDB’nin ilgili birimine iletilecektir. Şikayetler alındıktan sonraki üç (3) iş günü içerisinde kayıt altına alınacaktır.

Cimere hakkımda şikayet var mı nasıl öğrenebilirim?

BAŞVURUMUN DURUMU HAKKINDA NASIL BİLGİ ALABİLİRİM? Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

176 neyin numarası?

Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.

SGK’ya ihbar nasıl yapılır?

PROFESYONEL İLETİŞİM MERKEZİ “ALO 170” Sorularınızı, önerilerinizi, eleştirilerinizi, bildirimlerinizi, şikayetlerinizi, taleplerinizi ve isteklerinizi bize iletin.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

İşyeri cimere şikayet nasıl yapılır?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayarak veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyette bulunurken doğru bilgi verilmesi için şifre ücretiyle ilgili şikâyet olduğunun belirtilmesi gerekmektedir.

İşçilerin yasal hakları nelerdir?

4/1a işçisinin hakları şunlardır: İşe iade hakkı, kıdem tazminatı hakkı, ihbar tazminatı hakkı, ücret hakkı, fazla mesai ücreti hakkı, yıllık izin ücreti hakkı, haftalık izin hakkı, UGBT hakkı, ayrımcılık tazminatı hakkı, sendika tazminatı, işsizlik ödeneği hakkı.

173 neyin numarası?

Önemli telefon numaralarıYangın ihbarı110176Merhaba İzci Kan Bilgilendirme Merkezi.

İşletmeler nereye şikayet edilir?

ALO 174 Gıda Hattı nasıl çalışır? Not – Şikayette bulunmak istiyorsanız; şirketinizin adını, adresini ve şikayette bulunduğunuz ürün bilgilerini vermeniz kaydınızı oluşturacaktır.

İşçi hakları için nereye başvurulur?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.

Alo 170 şikayet kaç günde sonuçlanır?

İletişim merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan yanıt vermekte ve talepler ilk görüşmede sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçilmekte ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilmektedir.

Şikayet eden kişinin kimliği açıklanır mı?

CIMER’e şikayette bulunan kişilerin kimlik bilgilerinin açıklanıp açıklanmayacağı sorusu sıklıkla gündeme gelmektedir. CIMER’e başvuruda bulunulduğunda, başvuruyu yapan vatandaşların kimlik bilgileri gizli tutulur.

Bir şikayet kaç günde sonuçlanır?

Şikayetlere en geç 30 gün içinde cevap verilecektir.

CİMER’e şikayet edince ne olur?

Cimer’e iletilen sorunlar aynı kuruma iletilir. Orada görevlendirilen biri yanıt verir ve bu yanıt size iletilir. Okul, askeri veya polis yetkilileri gibi kurumlarda sigara içmeyle ilgili şikayetler dikkate alınır ve uyarılar yapılır veya önlemler alınır.

Kaynak: EkoFirma.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir